lunes, 12 de octubre de 2009

PREPARANDO LA NAVIDAD

Cuando llegué de Sta Marie-aux-Mines, llegue muy contenta y cargada de patrones y libros con muchas ideas, me he puesto las pilas y he empezado por las que me parecieron mas adecuadas para el invierno y la navidad, ya que tengo ganas de renovar los adornos que tengo y que las alumnas tengas alguna cosita nueva para decorar sus casas.
he empezado por este quilt, aunque podría haberlo hecho mas navideño me pareció que si lo hacia de invierno podría lucirlo durante varios meses, como veis es un sampler tiene aplicado, crazy, log-cabin,pieceo, bordados etc.. así las alumnas que son nuevas también pueden apuntarse ha hacerlo y aprenden muchas técnicas, algunas ya lo han empezado, a mi solo me falta acolchar, pero lo dejo para mas adelante porque debo preparar mas kits navideños.
Lo compré en un stand que tenian cosas monisssimas, se llaman VENT DU SUD y no tienen correo electronico pero os dejo su telefono 04 37 43 00 64 son francesas, envian patrones, por si a alguien le interesa.

12 comentarios:

laurapatch dijo...

Tú també has començat a fer coses de Ste-Marie, jejejeje, és una tentació.
Bona idea de no fer-lo nadalenc perquè només el pots posar quinze dies. És molt xulo, m'agrada.

Robledo Ruiz dijo...

esta muy bonito,ya tengo hechas tambien en una mantalas niñas patinando, un beso

Victòria dijo...

És molt maco. Segur que les teves alumnes estaran encantades amb la idea. Petons.

Júlia dijo...

És preciòs!!! A més m'agrada així, sense que sigui gaire de Nadal. És més aprofitable!!!
petonets
Júlia

Silvia S. dijo...

Enhorabona pel teu blog... vinc des del de la LauraPatch, tota una crac i excelent persona !
Jo estic encara una mica verda en aquest tema, però tot arribarà... el punt de creu encara em tira massa !
Tornaré a visitar-te :-)

Sílvia

frutas dijo...

que cosa mas bonita si es que estoy aun con el lio de las medidas de la agenda y ya tienes otras cosas en marcha si es que vas superrapida

Unknown dijo...

Hola Carma! dons si que es xulu lo del decoupage, ja li vaig pillan el que!
si, me ha dit la Dolors lo de la fira, pero es en dissabte oi? depen de com me organitzi la feina aviam si arrivo!
apa, ens veiem!!!
petonets, Rakel.

la.lluna.d.abril dijo...

És maquissim, aquesta casa tenen coses molt xules.
Jo també aniré a la trobada de Creativa.
Una abraçada

Anna S. dijo...

Aquesta gent ja hi eren a Sitges, i ténen coses moníssimes! LLástima que no tinguin web encara. Per cert, ara ens veurem els dilluns a la tarda...seré al pis de sobre!

Punt Petit dijo...

Molt bonic Carme !!!!
Tens molt de gust a l'hora de triar les robes , el conjunt és preciós !!

eugenia dijo...

Me encanta todo !!!!! tu quilt, los que has comprado. El viaje al Carrefour del patchwork te ha sentado de maravilla para cargar pilas. Bss

GLÒRIA dijo...

Gràcies per visitar el meu blog. Fins ara l'he tingut parat, estic embarassada i surto de comptes d'aquí a 15 dies, per tant, suposo que tornarà a quedar per un temps en pausa.
Volia felicitar-te pel teu blog, he vist projectes que m'han agradat molt. Per cert, la botiga Vent du Sur, tenen pàgina web i es pot comprar per internet, et passo el link: http://eboutique.ventdusudboutique.fr/epages/6ef5f60a-d004-11dd-b1d3-000d609a287c.sf/fr_FR/?ObjectPath=/Shops/6ef5f60a-d004-11dd-b1d3-000d609a287c/Products/PFCR60104504

El pots compartir per qui estigui interessat, hi ha quilts molt bonics!